Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021

HOMEMADE PUMPKINS FROM OLD SOCKS AND CLOTHES

 Μπορεί κάποιοι να έχουν αρχίσει ήδη τις πασχαλινές κατασκευές, αλλά εγώ ασχολούμαι με διάφορες μισοτελειωμένες κατασκευές. Όλο κάτι αρχίζω, όλο κάτι τελειώνω και όλο κάτι μένει στη μέση!!

Το ξεκαθάρισμα στα ρούχα καλά κρατεί, οπότε κομμάτια υφάσματος και πάμε να φτιάξουμε υφασμάτινες κολοκυθούλες!! 

homemade pumpkins

homemade pumpkins 1

Από το πράσινο πουλόβερ, που είχα φτιάξει τα μαξιλαράκια-κάκτοι , είχε περισσέψει ένα μανίκι.

homemade pumpkins 2
 
Το έραψα από την κάτω πλευρά , το γέμισα με τούλι (μιας και μου έχει μείνει αρκετό, από τον γάμο μου και τόσα χρόνια βαρέθηκα να το βλέπω , έτσι απλά να κάθεται) και έκλεισα την κολοκύθα μου από την άλλη πλευρά με ένα κόμπο. Τόσο απλά και εύκολα η κολοκύθα μου ήταν έτοιμη.

homemade pumpkins 3

Η αλλαγή του χρώματος στην άκρη του μανικιού, κάνει πιο ιδιαίτερο το "κοτσάνι" της κολοκύθας μου.

homemade pumpkins 4

Η νέα μου κολοκύθα , ποζάρει μαζί με τις "φίλες" της!!

homemade pumpkins 5
Δείτε: Υφασμάτινες κολοκύθες και Κολοκύθα από κοτετσόσυρμα

Όμως έχω αδυναμία στις κολοκύθες και είπα να φτιάξω και ένα δύο μικρές από παλιές κάλτσες.
Έτσι, αρχικά πήρα παλιές κάλτσες του Βασίλη, τις μάζεψα ώστε να έχουν το σχήμα , που φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.

homemade pumpkins 6

Έκοψα μερικά κομμάτια υφάσματος ,από ένα παλιό φόρεμα και τύλιξα τις κάλτσες μου με αυτά.

homemade pumpkins 7

Χρησιμοποίησα ξυλαράκια κανέλλας, σε ρόλο κοτσανιού. 

homemade pumpkins 8

Πάμε για κόλλημα (με πιστόλι κόλλας σιλικόνης) και φωτογράφιση.  

homemade pumpkins 9

Η λευκή χνουδωτή κολοκυθούλα φτιάχτηκε από μανίκι, από την ζακέτα , που φτιάξαμε την συννεφούλα.

homemade pumpkins 10

Mε αυτόν τον τρόπο μπορούμε να φτιάξουμε πολύ εύκολα και γρήγορα αμέτρητες κολοκυθούλες.Τι και αν έφτασε η Άνοιξη, εσείς πόσες κολοκυθούλες θα φτιάξετε αυτό το τριήμερο?

Να περάσετε όσο καλύτερα μπορείτε!!!Να χαρείτε αυτά που έχει ο καθένας και ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή όλα θα γίνουν καλύτερα!!!Καλά κούλουμα!!!   

6 σχόλια:

  1. Και πολύ καλά κάνεις καλή μας φίλη. Πολύ όμορφα και χαριτωμένα. Καλό τριήμερο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και εσείς να είστε καλά!!Και ας μην σταματάμε να δημιουργούμε!!Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφες οι κολοκύθες!
    Στολίζουν το σπίτι κάθε εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη!! Μία αδυναμία στις κολοκύθες την έχω!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή