Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

DIY ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ

Έφτασε πάλι η εποχή , που στις ντουλάπες επικρατεί αναβρασμός.Βγάζουμε τα καλοκαιρινά, φυλάμε τα χειμωνιάτικα, βλέπουμε πόσα πολλά πράγματα έχουμε και πόσα λίγα χρησιμοποιούμε, προσπαθούμε να κάνουμε ένα ξεκαθάρισμα, τι κρατάμε , τι χαρίζουμε και τι επαναχρησιμοποιούμε διαφορετικά. 

diy pillow from old sweater 

 Αυτό το πουλόβερ του Βασίλη, το αγαπούσα πολύ, ίσως γιατί του το είχα κάνει εγώ δώρο στις αρχές της γνωριμίας μας.

 
 Κάποια στιγμή είχε σκιστεί λίγο στο ένα μανίκι και του είχαμε βάλει δερμάτινα μπαλωματάκια, που του έδιναν ακόμα περισσότερο στυλ, κατ'εμέ.
 
diy pillow from old sweater 2

Όμως, πλέον το πουλόβερ είχε κάνει τον κύκλο του και εγώ αμέσως το φαντάστηκα ως ένα χουχουλιάρικο μαξιλαράκι.

'Ετσι έκοψα το πουλόβερ κατά πλάτος, ακριβώς κάτω από την μασχάλη, ώστε να μου μείνει ένα παραλληλόγραμμο κομμάτι υφάσματος.Το γύρισα από την ανάποδη και το έραψα στο σημείο, όπου το είχα κόψει.
 
Στην κάτω πλευρά του πουλόβερ, που τώρα θα ήταν η κάτω πλευρά του μαξιλαριού, η ύφανση μου επέτρεψε να κάνω πρόχειρες κουμπότρυπες και να ράψω μεγάλα καφέ κουμπιά, που είχα από κάτι παλιές μπότες.
 
diy pillow from old sweater 3
 
Ήθελα, όμως και το στολίδι μου στο μαξιλαράκι.Έτσι έκοψα από το πουλόβερ που περίσσεψε 2 μακρόστενες λωρίδες υφάσματος, στις οποίες έκανα ψαλιδιές και τύλιξα κάθε λωρίδα σε ρολό.
Έκανα διάφορες δοκιμές, πως μου φαινόντουσαν καλύτερα τα μάλλινα μου λουλουδάκια και τα έραψα σε μία γωνιά του μαξιλαριού μου.
 
diy pillow from old sweater 4

diy pillow from old sweater 5

Έτσι,εύκολα έφτιαξα ένα όμορφο, χουχουλιάρικο μαξιλαράκι, χρησιμοποιώντας ένα παλιό πουλόβερ και ικανοποιώντας την ανάγκη μου για δημιουργία!!

diy pillow from old sweater 6

diy pillow from old sweater 7

diy pillow from old sweater 8

Εσείς πόσα μαξιλαράκια θα φτιάξετε σήμερα?Ή διαφορετικά, τι θα ανακυκλώσετε από την ντουλάπα σας σήμερα?

Καλά ξεκαθαρίσματα και καλές δημιουργίες!!

4 σχόλια:

  1. Ευρηματικό, όμορφο και λειτουργικό. Να το χαρείς.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τιποτα δεν πεταμε τα παντα ανακυκλωνονται Μπραβο σου κοριτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή