Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

ΚΕΝΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΜΒΑΣ


embroidered canvas

Παρασκευή, αργά το μεσημέρι, στην δουλειά και ενώ έχω κάποιες εκκρεμότητες ,δεν έχω διάθεση να τις τακτοποιήσω, έτσι χαζεύω λίγο στο pinterest. Χωρίς να ψάχνω κάτι συγκεκριμένο, βρίσκω κάτι όμορφα σχέδια με κοπέλες, με λουλούδια στο πρόσωπο τους.Είχα δει παρόμοια σχέδια και σε τυπωμένους καμβάδες, όμως εδώ βρίσκω κεντημένους καμβάδες.

Δεν είμαι και καμία δεινή κεντήστρα, αλλά ως παιδί, είχα κεντήσει 1 1/2 πίνακα (ο ένας βρίσκεται ακόμα μισοτελειωμένος στην ντουλάπα μου) και ένα μαξιλαράκι, οπότε δεν το φοβάμαι το κέντημα.

Και ενώ κατά διαστήματα έχω γράψει αμέτρητες λίστες με κατασκευές που θέλω να φτιάξω και που ποτέ δεν φτιάχνω, αυτή την κεντημένη κοπέλα την ήθελα άμεσα, χωρίς αναβολή.

Μόλις επέστρεψα σπίτι, βρήκα έναν μπεζ, υφασμάτινο καμβά, με σχοινάκια και μανταλάκια, που είχαν δώσει στον Φραγκίσκο σε μία φωτογράφιση του σχολείου και που ποτέ δεν τον είχαμε χρησιμοποιήσει, Πήρα και μερικές κλωστές που είχαν περισσέψει από τις πλεκτές τσάντες, που είχα φτιάξει και μερικές από το μισοτελειωμένο πίνακα, που λέγαμε παραπάνω και άρχισα το κέντημα.Πιστεύω , πως αν με έβλεπε η μαμά μου θα ήταν πολύ χαρούμενη με το ζήλο που έδειχνα για το κέντημα μου!

Στην αρχή είχα την εκτυπωμένη σελίδα με το σχέδιο μου πάνω στον καμβά και κεντούσα πάνω σε αυτήν.

embroidered canvas 1

 
Αργότερα , φτάνοντας προς το τέλος, έβγαλα την εκτυπωμένη σελίδα και αυτοσχεδίασα στο κέντημα των λουλουδιών. Μετά από κάμποση ώρα ο καμβάς μου ήταν έτοιμος και είναι μία από τις δημιουργίες μου , που αγαπώ πολύ, γιατί εκτός ότι είναι πολύ όμορφος στα δικά μου μάτια τουλάχιστον, περνάω την περίοδο όπου θα ήθελα, αν μπορούσα, να γέμιζα το σπίτι με καμβάδες και λουλούδια, τα καλύτερα διακοσμητικά για εμένα!!
 
embroidered canvas 3 

embroidered canvas 4

embroidered canvas 5

Τι λέτε, θα κεντήσετε και εσείς; 

Καλά κεντήματα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου