Σάββατο 6 Απριλίου 2024

A 5' DIY VASE

Όταν νοιώθω , λίγο περίεργα, πάντα μία, έστω,  μικρή δόση δημιουργικότητας, μου φτιάχνει την διάθεση.

a 5 diy vase

Χαζεύοντας στο internet, είδα και αυτήν την γρήγορη, μικρή κατασκευή. Κατά διαστήματα, μου αρέσουν διάφορα διακοσμητικά στοιχεία. Ένα από αυτά , την περίοδο αυτή, είναι και τα σπίτια στην διακόσμηση.

Έτσι πήρα ένα απλό γυάλινο βάζο, που το έχω πολλά χρόνια, εκτύπωσα μία εικόνα με σπίτια στην σειρά (που μου θυμίζει το Άμστερνταμ) , πήρα το μαρκαδόρο για γυαλί και σε 5 λεπτά το καινούργιο μου βάζο ήταν έτοιμο.    

(Ναι, το βάζο το έφτιαξα την περίοδο των γιορτών, γι'αυτό το χριστουγεννιάτικο δέντρο και τα φωτάκια) 

a 5 diy vase 1

a 5 diy vase 2

a 5 diy vase 3

a 5 diy vase 4

a 5 diy vase 5

a 5 diy vase 6

Μπορείτε να σκεφτείτε πόσα υπέροχα πράγματα , μπορούμε να φτιάξουμε με αυτόν τον τρόπο ?Βαζάκια, πιάτα, κούπες, πιατέλες..
Τελικά τι θα ζωγραφίσετε πρώτο? Καλό ανοιξιάτικο και δημιουργικό ΣΚ!!    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου